......................... Życiostyl | Zanim umrę | Projekty | Sprzęt | Słomianka 2.0 | Podróże

10/17/2014

Projekt #1: Okładki do noża cz.2


Jakiś czas temu zakończyłem mój pierwszy projekt który tu wrzuciłem. Niestety wyszedł mi okropnie brzydko, źle i żałośnie.


Podstawowym błędem było zrobienie dwóch "prawych" stron. Nie wiem jak ja tego dokonałem. Wyszlifowałem na bardzo wysokich gradacjach, zlikwidowałem wszelkie kanty, a w momencie robienia otworów pod śrubki dopiero zauważyłem ten błąd.
Po tym fakcie to już w ogóle posypało mi się wszystko. Otwory źle powierciłem, wygląd tej drugiej okładki już wyglądał zupełnie inaczej - brzydziej.


Podsumowując projekt to pierwsze kroki szły w dobrym kierunku. Mikarta vel gaciarta wyszła po mojej myśli. Nadawanie kształtu też ładnie szedł. Jednak moment w którym zrobiłem dwie takie same zniweczył cały plan.


Następnym razem podejdę już do tego tematu trochę inaczej. Ale to już pozostawię na kolejny wpis.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz