......................... Życiostyl | Zanim umrę | Projekty | Sprzęt | Słomianka 2.0 | Podróże

7/01/2014

Słomianka 2.0

źródło: http://img.photobucket.com/albums/v282/Pan_Cerny/Jak1/uczen.jpg

Słomianka nieodzownie kojarzy mi się z PRLem. Co prawda jestem z rocznika w którym działy się roszady ustrojowe i w zasadzie "nie mam prawa pamiętać" z czym to się je. Jednak oglądając takie seriale jak Stawiam na Tolka Banana, Podróż za jeden uśmiech i innych tego typu zawsze gdzieś się ona przewijała i wprawiała mnie w jakiś dziwny zachwyt.


Pamiętam, że u mojego kolegi kiedyś taka wisiała w kuchni. Okropna z powyciąganymi gdzieniegdzie gałązkami, tu przycięta, tam obszarpana - po prostu ideał! Może to trochę dziwne ale zawsze mu jej zazdrościłem i chciałem mieć taką samą. No, mogła by być nawet inna, ale żeby była.

Niestety, słomianki  nie doprosiłem się u rodziców i nawet ich rozumiem. Aktualnie też nie mam takich możliwości ani nawet takie parcia. Może gdy będę miał swój dom to wydzielę sobie takie miejsce i powieszą sobie swoją słomiankę. Na razie jak już wspomniałem nie mam takiego szczęścia, lecz wpadłem na pomysł że zrobię sobie coś a'la słomiankę na komputerze, a z racji że założyłem sobie tego bloga to będzie ona tutaj.

Moja słomianka 2.0 nie będzie jakąś imitacja robioną w fotoszopie z wirtualnymi pinezkami czy innymi klamerkami. Po prostu będzie w postaci jednego albo wielu postów. Sam jeszcze nie wiem, zobaczę jak to będzie wizualnie się przedstawiać, ale jak sobie myślę to będzie to każdy post z osobna, ze względu na czytelność, przejrzystość i łatwość odnalezienia danego wydarzenia poprzez blogowe archiwum.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz